Weird flum

Försöker göra en rumsindelning inför konfaläger med för få sängplatser och för få extramadrasser. Vem har sagt att det inte är ett äventyr att jobba i kyrkan?! Känner mig lite som Indiana Jones. Eller lite som Sherlock Holmes. Eller ja mest känner jag mig som Doris i Hitta Nemo. Totalt lost.
 
Blubbfisk på det.
 
Sen känner jag mig lite som Hades i den tecknade filmen Hercules ni vet? När han blir helt rasande på Skrik och Panik och hans blåa hår blir rött samtidigt som han vrålar "OCH NI GÅR OMKRING MED HANS REKLAMPRYLAR". Varav jag tror det är Panik som surplar på Herculesläsk och sedan försiktigt frågar "ehe... törstig?".

Okey, this makes no sense. Har just druckit energidricka så är lite hyper. Bloggen har ett tillfälligt avbrott tills dess att ägaren snurrat färdigt på stolen.
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0