Ehe hej

Du! Kolla hit en stund!
 
...
 
Ja precis du! 
 
...
 
Ser du någon annan i närheten eller? Sluta fjanta dig och kolla hit nu för helskotta. 
 
...
 
HALLÅ?! Är du blind eller? Shit tänk om du är det. Då kan du ju ändå inte läsa vad jag skriver så då kan jag ju skriva exakt vad jag vill... typ... pandaröv. Hehe där satt den. 
 
För er andra skumtomtar bjuder jag på ett paint-mästerverk som ett förlåt för min frånvaro. Bilderna är tjuvaktigt tagna från ---> http://daintys.blogg.se/ <--- so do not take. Jag vet nämligen att hon förmodligen förlåter mig men om hon förlåter er är en annan femma. 
 
Dainty, om du inte förlåter mig kan du väl i alla fall ta tillvara på min poesi om oss!
 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0