I förkylningens förlovade land

Sitter med min snoriga näsa och slemmiga hals och läser skräckartiklar om hur man kan få permanent nästäppa om man överanvänder nässpray. Minns inte ens hur många dagar i sträck jag använt denna mirakelspray för att kunna njuta av den där essentiella saken som kallas "luft", men säkert mer än 10. Borde jag bli orolig? 
 
Är så galet sugen på mat men orkar inte gå ner till affären i mina rosa mjukisbyxor och i min gröna kemitröja för att köpa grejer. Borde väl i och för sig klä på mig riktiga kläder snart. Måste städa lägenheten, diska, småpacka inför kommande konfaläger och åka hem till grodprinsen. Han har lovat mig chips med dipp ikväll och det ska banne mig uppfyllas! 
 
Så här såg jag ut igår förresten. Nästan modeaktigt. Jag kan om jag vill. Bara det att jag inte vill så ofta. 
 
 
Tills dess vi hörs igen önskar jag er en snorfri framtid. 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 

Kommentarer
Postat av: Cebitz

Sjukt snyggt :)

2013-02-11 @ 07:29:46
Postat av: Cebitz

Sjukt snyggt :)

2013-02-11 @ 07:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0