De gör det svårt för mig

Igår, efter jag tryckt i mig diverse saker som inte riktigt klassas som mat p.g.a. en för hög sockerhalt och ja avsaknad av allt annat i princip, så sa jag till mig själv att inga sötsaker åker ner i halsen på veckodagar. Det gick rätt bra fram till att klockan blev ett. För då kom jag till jobbet och fick den här av min diakon. För jag har samlat vuxenpoäng hos henne under året. 
 
 
"Det är okej", tänkte jag, "jag sparar den till helgen". 
 
Sen gav de på fritids mig den här:
 
 
OCH en påse gélehallon. Jag menar... come on! 
 
Åt halva påsen och halva asken Noblesse (resterna fick Johannes). Upps. Så nu ska toffifeeasken sparas till helgen. Annars är det seriöst pinsamt. 
 
 
 
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0