Fingers, prepare yourselves

Som rubriken indikerar har jag börjat lära mig spela gitarr (vad trodde du din snuskhummer?)! Än så länge kan jag ta ett E ackord och på hundrande försöket klarat ett C ackord. Har redan ont i fingertopparna så räknar med en finfin förhårdning där nästa vecka. Vad offrar man inte för att kunna skriva barnsliga musikallåtar. Har världens megaidé på gång men det är lite hysch hysch på det tills jag fattat det här med musik. Räkna med ett avslöjande runt 2030 med andra ord. Äsch vi säger 2029 så låter det coolare. 
 
 
 
Den barnsliga musikstilen har jag uppenbarligen redan. Foxy Lady, grr! 
 
Titta till höger om bilden. A wild Emma appears! Dags att ta fram mina pokémonbollar. Den här gången kommer du inte undan...
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer
Postat av: Emmmaaaaaa

Hahaha vad roligt de såg ut när ja såg det kortet där! XD

2013-06-24 @ 11:37:25
URL: http://nattstad.com/emmakristiansen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0