Buhu buhu

Vaknade inatt av magontet från helvetet och har tillbringat dagen i sängen och gjort tappra försök att få i mig någon sorts näring och behålla det. Tror jag har feber med, buhu. Nu mår jag illa och har samtidigt världens sug efter naturgodis. Min kropp är seriöst schizo eller något. Söta saker och illamående matchar väl ändå inte? De skulle gå på världens sämsta spy dejt liksom. 
 
En nice sak var att Johannes gav mig present igår och jag har som den tappra bloggare jag är lyckats ta kort på det! Riktigt oglamourösa kort men liksom tjena, inte direkt orkat duscha idag. Ni får stå ut.
 
 
Visst var det fina  smycken? Älskar dem! Tack Johannes <3
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0