Jag är så HET

Idag har det varit varmt. RIKTIGT varmt. Lite sådär varför i hela friden hade jag svarta jeans och tjocktröja varmt. Svettades floder på spårvagnen imorse (eller ja, vid lunchtid) och trodde jag skulle avlida av värmeslag. Helt plötsligt fick jag världens sug efter snö. 
 
Tills jag återhämtat mig och återgått till normal kroppstemperatur kan ni få roa er med lite bilder från i lördags då familjen firade mig. 
 
 
Jag ser seriöst maskulin ut med håret uppsatt?! Nice. Älskade storasyster kom hem från Stockholm bara för att fira mig! Världens bästa! Älskar dig <3
 
Försökte precis svalka mig genom att klunka den här skiten:
 
 
Hallå kräkreflex. 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0