Wtf?

 
Jag har liksom vant mig vid att ha typ fyra läsare. Loggade precis in och har haft 22 besökare idag. What? Har jag missat något? Roligt så klart men blev så paff. Är du ny här så hjärtligt välkommen! Ni andra säger jag bara what's up till, för då verkar jag coolare än jag är. 
 
Firat födelsedag hemma hos familjen idag, bilder kommer när min pojkvän låter mig låna datorn. Tårta, fruktsallad, grädde, glass och hundpussar. Fick en ny mobiltelefon vilket var välbehövligt med tanke på att jag blivit mobbad av fritidsbarnen på jobbet för min lilla tegelsten. Sedan blev det ett förbaskat flängande runt halva götet för att ge skjuts åt mina fina syskon och nu har jag landat framför "är du smartare än en femteklassare". Bästa på hela SVT!
 
 
Jag har dessutom köpt mina älsklingschips från min barndom! Så här glad har jag inte varit sen jag första gången smakade på marabou saltlakrits. 
 
 
Dagens fundering: vad skulle hända om Pinocchio sa "nu kommer min näsa växa"?
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0