Hellre bregott än freaking becel

Är beredd på att somna närsomhelst, vilket är lustigt eftersom jag spenderat 80 % av dagen med att sova i soffan med hunden bredvid. Kravlade mig upp till duschen för att tvätta håret för första gången på evigheter 4-5 dagar. Mamma frågade mig om jag hade färgat håret där inne. Äh.... nej jag har bara tvättat det. Hur fett har mitt hår sett ut egentligen?! Vad är ni för några vänner som inte säger till mig att jag ser ut som en reklampelare för bregott? 

 

Här nedanför är jag med RENT hår. Till och med sminkad. Mer ovanlig syn får du leta efter. 


Har förresten endast ätit två SMÅ daimglassar i helgen. För övrigt har det varit gröt utan socker och mammas smoothie. Lite småstolt är jag väl. Förutom när det gäller pannkakan med grädde och sylt. Eller chipsen. Eller tacosen. Eller det vita brödet. Eller....fast någonstan ska man väl börja?  

Yours sincerely invisiblefrog
 

 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0