No more längre benhår än killarna i min basgrupp

Igår köpte jag en rakhyvel. För freaking 149 kronor. Fick nästan en hjärtattack när jag såg kvittot i efterhand. Jag som trodde att det stod 14.90 kronor. Ehe. 
 
Till rakhyvelns försvar så var den amazing. Lenaste benen utan ett enda skärsår. INTE ETT ENDA. Inte en enda droppe blod. Det var som att sväva på moln och bli rakad av den mjukaste änglahanden. Hejdå benhårsflätor. 
 
Den alldeles fabulösa Lisa ---> http://daintys.blogg.se/ <--- har fått för sig att jag ska bli rödhårig. Två gånger har den billigaste (fortfarande snål) röda hårfärgen gnuggas in i min ömma hårbotten. Syns det någon skillnad? Tror jag kommer få utstå ett x antal fler omgångar innan rumpnissen är nöjd. 
 
 
 
Just det har nya glasögon med! 
 
 
Supermegasexybomb. Grrr.
 
Yours sincerely invisiblefrog
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dainty Decibel

<3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-10-07 @ 19:08:29
URL: http://daintydecibel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0