Ordbajserimaskin

Tänk om jag hade en liten liten apa, ompa ompa faleralera. 

Saknar min Herr Nilsson. Det är faktiskt okej att ha kvar gosedjur i vuxen ålder! Jag inför den regeln här och nu.
 

Igår tröstshoppade jag nya skor efter en riktigt kass dag och genast vände det från depp till pepp. Eller ja, skorna kanske inte var den främsta anledningen men varför inte låta ytlig för en gång skull? Skulle passa jättebra med en bild på skorna precis efter det här stycket men ni får en bild på bästa platsen i Göteborg istället. 
 
 
Gratis chokladutdelning på lördagar 20-23. 
 
Nu ska jag klia mig i naveln och filosofera över meningen med livet. Eller kanske över choklad. 

Yours sincerely invisiblefrog
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0