Mens-tröstätar-dag

Dagen har varit fartfylld and full of farts på grund av lingonveckan. Gaserna och stockholms blodbad gjorde att min kropp skrek efter tröst och vem är jag att säga emot då. Därför har jag slösat bort pengar på både café och donuts tillsammans med den allmänt störda Lisa. 
 
 
 
Förutom alla nyttigheter har vi fått motion genom allt spatserande längst stadens gator. Här får ni en lista på alla höjdpunkterna, vare sig ni vill eller inte. (Fast det är väl klart ni vill). (Vad fasen skulle ni annars sitta här och läsa för). (Okej om ni inte vill kan ni väl åtminstone låtsas att ni vill så jag kan få känna mig viktig). 
 
Höjdpunkterna från Lejon and Decibels mens-tröstätar-dag. 
  • Vi odlade mustascher. 

  • Jag skänkte bort alla mina enkronor till en talangfull gatumusikant. (Sen var han rätt så het så han fick mina övriga mynt med). 

  • Lisa rökte så många cigg att jag tappade räkningen efter ett tag. 

 
  • Jag blev frågad om jag ville sälja en cigg till en man för fyra kronor.

  • Jag sålde en cigg till en man för fyra kronor (han ville inte ha den gratis)...

  • ... som jag sedan gav bort till en annan gatumusikant. (Snygg). 

  • Jag blev utsedd till det ståtligaste lejonet i världen. 
 
Okej den sista punkten är lite av en sanning med modifikiation. Världen kanske egentligen innebär bushuset och ståtligaste kanske egentligen innebär klantigaste. Och jag blev utsedd igår. Av mig själv. Men i övrigt är sista punkten sann!
 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0