Shit just got real. Bildbomb.

På mindre än ett år har mitt liv kastats omkull, blivit underbart, kastats omkull, blivit underbart o.s.v. 
 
Motivationen till att blogga försvinner rätt snabbt när livets båt gör en sjösjuk av alla vågor upp och ner. Men hej på er i alla fall. Tänkte att det kanske hade varit lite mysigt med en liten uppdatering om vad som hänt förutom navelpillande och fisar. Är inte mysfis ett väldigt härligt ord förresten? En sån där varm, tyst och luktlös fis som avslutar fredagsmyskvällen? Mysfis är härmed mitt nya favoritord. 
 

What the fuck is going on in Grodan's life? Den ultimata 10-punktslistan för er som vill slösa tid. 
 
  1. Jag har äntligen lärt mig hur man flätar korghjärtan att hänga i julgranen.


  2. Jag har flyttat in i min första EGNA lägenhet. 


  3. Jag har fått mitt hår bortklippt, blonderat och rödfärgat. 


  4. Jag har fått högsta betyg i alla kurser jag läst under höstterminen (BOYAAAH SUCK ON THAT BITCHES). Har även konstruerat den finaste lilla miniatyrstolen någonsin tillsammans med en klasskamrat. 


  5. Jag har varit med i ett radioinslag på P4. 


  6. Jag har blivit moster till den finaste lilla pöjken som någonsin snarkat i en livmoder. <3


  7. Jag har fortfarande inte vunnit i fistennis över familjens hund. (Varför vill rumpan alltid fisa när man är på offentliga platser men aldrig när man anstränger sig hemma?)


  8. Jag saknar finnar. De där i ansiktet alltså. Saknar de så mycket att jag ibland fantiserar om att klämma mina kompisars blemmor. (Säg inget till de dock. Det är ju skitpinsamt om det skulle komma ut). (Seriöst alltså, schhhhhhh). 

  9. Aldrig förut har en enda person, spillt så mycket mat, på en så liten yta, under en så kort tid. Jag borde verkligen moppa golven.


  10. Jag påstår inte att jag är rolig. Jag säger bara att jag inte träffat på en enda person än som inte skrattat åt mig. 
 
EGO
 
Slut på EGO
 
 

 
 
Måste lägga in en punkt 11 också: har lekt konstnär och varit freaking awesome. 
 
 
 
 
Yours sincerely invisiblefrog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0